Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 31 januari, 2008

Sista dagen…

… på den här månaden idag då! Tänk att det har gått en hel månad sedan det var nyårsafton… *suckar* Fattar liksom inte var alla de dagarna har tagit vägen. 😕

Idag har jag arbetat hemifrån. Tog en paus på förmiddagen och begav mig till stallet för en ridtur på herr Häst. Det var sååå trevligt och han är så snäll och go som bara han kan vara. Klarade av några fler travsteg idag, men det gör tyvärr rätt ont och det blir mest bara skumpande upp och ner i sadeln eftersom jag inte kan använda benen på rätt sätt ännu… Tror ta mig f-n att jag har en spiralfjäder i rumpan eftersom det studsar så bra. *S* Men, men – att det är så skoj uppväger det jobbiga med smärtan. 🙂

Nu ska jag sätta mig och glutta på lite tv här och virka vidare på min senaste duk! Kommer åter – kram

Read Full Post »