Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 14 januari, 2008

Den dagen…

… gick fort! *S* Som vanligt får man väl säga!

Idag har telefonen ringt som en galning på jobbet och det har varit varierande samtal. Skoj, men inte när man har mycket annat som ska göras… 😕 Det är ju alltid mycket på måndagar, och nu var det lite extra mycket då eftersom jag har varit ledig några dagar i förra veckan också. Men det har varit hur gött som helst att vara ledig lite. Det behövdes efter den ”misslyckade” ledigheten över jul- och nyårshelgen.

Nu ska jag strax hoppa i lopplådan här för kvällen och kika lite på tv och/eller läsa lite. Ska, som vanligt, äta lite gurk- och morotsbitar också har jag tänkt, men allra först så ska jag ta mig en snabbdusch. Fast hårtvätten får bestå till i morgon – C har tydligen fått med sig mitt schampo… 😆

Kommer åter i morgon – kram

Read Full Post »

Mer snö

I natt så kom det återigen en 5 cm snö här. *ler stort* Det är sååå gött och allt är vitt och fint – men, det är ca 2-3 plusgrader här idag, och det är ju inte helt bra då. Men man får väl hoppas att termometern stannar där då och börjar krypa neråt igen. Men kikar man på prognoserna så ser det ut att ska bli någon/några plusgrader de närmaste dagarna. 😐

Vovven var nöjd och glad iaf när han fick komma ut och snöbada i morse. Vi var hem till hans ”flickvän” också och hälsade på, samt återlämnade liftkortet till F. Vovven bidde alldeles stöllig och rände runt hennes hundgård som ett jehu. *S*

Kommer åter – kram 

Read Full Post »