Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 11 januari, 2008

… nästan iaf. *S* Har suttit här i soffan och slöat lite nu ett tag medans gästerna parkerade sig i min/vår säng och kikade på Let’s dance. Jag är nämligen totalt ointresserad av detta dansprogram – så jag parkerade mig i soffan jag istället. 🙂 Har kikat lite på tv samtidigt som jag fortsatte på min senaste virkning.

Tidigare i kväll så har vi lyxat med kinamat till middag. (Tack C för att du bjöd på detta 😉 ) Det var väldigt gott måste jag säga och vi åt så vi nästan storknade. Portionerna är ju rejäla som bekant…

Jag och gästerna var iväg en sväng till stallet ikväll också. Dels för att jag skulle fixa en nyckel till dem som hyrt ridhuset i morgon, och dels för att S skulle få hälsa på hästarna igen. Vi stannade och kikade på en av lektionerna också, och C var lätt nostalgisk… *ler* Hon ville liksom insupa häst- och stallkänslan eller vad man nu ska säga.

Nu har jag ju fått sällskap av C här igen, så nu ska jag vara lite social här!

Återkommer i morgon – kram 

Read Full Post »

    • Morgonpromenad med vovven –fixat
    • Diska efter frukost –fixat
    • Sätta bulldeg – fixat
    • Vila – fixat, tror jag *ler*
    • Baka ut bullar – fixat
    • Baka negerchokladbollar – på gång
    • Grädda bullar – fixat
    • Diska upp efter bakandet – snart så…
    • Vila – efterlängtat!

Tänk vad en dag kan gå fort… 😉 Tro om skidåkarna är på hemväg snart här… *funderar*

Kommer åter – kram 

Read Full Post »