Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 21 januari, 2008

Ont…

Hmmmm… har väldigt ont i mina händer, handleder och armar nu igen. Väntar bara på att det ska sprida sig vidare till resten av lederna också nu då… *suckar*
INGEN bra start på veckan måste jag säga!
Men, men – sånt är livet 🙄
Just ja, idag är det ”Send a hug-day” där borta i landet over-there. *ler* Så jag skickar så många goa, varma kramar som jag kan till alla som kikar in här idag!!!Send a hug-day

Read Full Post »

Tjejsnack v.4 2008

Dags för veckans Tjejsnack då! 

Vecka 4/08
Favoritprogram Ämnet kommer från Camilla Svensson

  • Hur mycket tittar du på TV? Det varierar väldigt beroende på vad som visas. *S* Vissa veckor nästan inget tv-tittande alls och andra veckor desto mera…
  • Vilken kategori av TV-program föredrar du att titta på? Jag gillar dokumentärer av alla de slag, gärna läkar-, veterinär och väderrelaterat. Sedan ser jag gärna på nyhets- och sportsändningarna också för att hänga med i vad som händer ute i världen. Gillar också roliga program som man får skratta mycket till såsom AFV, sport-bloopers och andra såna program.
  • Finns det något du följer du slaviskt? Nja, inte direkt… En serie som jag tidigare följt är Lost, men missar man något avsnitt så är det inte hela världen. Jag kikar i övrigt på det jag känner för just för stunden.
  • När och varför stänger du av TV´n? När jag absolut  inte hittar något sevärt. 
  • Skulle du kunna leva utan TV, varför/varför inte? Jo, jag skulle nog kunna klara mig utan den eftersom jag inte är en tv-slav. Det finns ju så mycket annat skoj man kan hitta på istället för att kolla på TV…

Read Full Post »