Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 23 januari, 2008

Jag undrar varför jag alltid
– vareviga dag –
sitter och jobbar med jobbgrejer på min fritid?
🙄
Jag måtte älska mitt jobb, eller…? 

Read Full Post »

Kallt och ONT

Ja inte blir det då bättre när termometern visar nästan -15 när man kliver upp… 😕 Då knastrar det och sprakar ännu mer i lederna jue. Men det är hög och frisk luft iaf så man får försöka se något positivt i det kalla vädret. *ler*

Enligt prognosen så ska det tydligen bli snö här till kvällen, och då kommer kylan att mildras en hel del vad jag kan förstå. Det är ju ingen nackdel för min del, då kanske man kan börja röra fingrarna och händerna igen utan att det sprängvärker… Men vi får väl se vad som händer!

Nu ska jag stoppa ner händerna i diskbaljan en stund här! Återkommer – kram 

Read Full Post »