Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 26 januari, 2008

Får väl lov att lägga in bildbevis på att julen ÄR borta här hemma nu…Köksfönster 080126Tulpaner på köksbordet 080126 (jodå, det är alldeles sant C…) *S*

Read Full Post »

I morse skjutsade jag iväg älsklingen till jobbet vid 9-tiden eftersom han och ca 50 arbetskamrater ska åka på konferensresa till Åland idag. De tar egen buss ner till Stockholm (älsklingen slapp köra 😉 ) och sedan åker de med Birka Cruises ut på havet. De kommer hem hit till Orsa någon gång i morgon kväll igen, troligast vid 21-22-tiden. Så jag är gräsänka hela helgen!

Efter det så har jag stökat på lite här hemma och kopplat av lite här vid datorn. Det är sååå avkopplande att spela lite spel, t ex inne på King.com. *S* Alltid lyckas man fördriva en och annan timme där. Ett annat avkopplande spelställe är Zylom. Väl värt att prova tycker jag om man gillar olika små spel och har någon/några timmar över emellanåt.

Har nyss bytt gardiner i köket här (har ju äntligen fått ta bort julen nu här hemma…) och ska alldeles strax åka iväg ut på byn och se om jag får tag i några tulpaner att sätta i en vas på köksbordet. Kör redan med lite ”vårstuk” i ljusgrönt på gardinerna, och det vore fräscht med en fin bukett tulpaner då också. Får väl se vad jag hittar…

Kommer åter – kram 

Read Full Post »