Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 20 januari, 2008

Söndagspyssel

WeekendEller pyssel och pyssel – lusten finns inte riktigt idag eftersom jag tyvärr har börjat känna av mina leder här igen, främst i händerna och armarna. *suckar dystert* Men jag har tillbringat förmiddagen med att ”idrotta” litet igen (alltså kikat på skidåkning på tv 😉 ) och så har jag virkat lite försiktigt också.

Sitter just nu och klurar på om jag ska ta och baka en sockerkaka kanske… ❓ Hade ju vart gott med en nybakad sådan till eftermiddagsfikat… Om 1½ timme så börjar tvätt-tiden också, så tills dess ska jag ha plockat ihop all smutstvätt och baxat ner tvättkorgen till tvättstugan i källaren. Inget jag ser fram emot när jag har ont i händerna – men det måste göras.

Älsklingen är och jobbar några timmar idag med. Han ska hämta folk uppe i Stöten i Sälen och skjutsa dem till Mora, så det blir iaf inte en heldag som det var igår. Då var han borta i dryga 12 timmar och var inte hemma förrän 00.30 i natt…

Återkommer – kramen 

Read Full Post »

Read Full Post »