Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 24 januari, 2008

Fotograferade några enormt vackra pärlemormoln
från balkongen här i eftermiddag…
(Klicka på dem för att se dem i större format)
Pärlemormoln 1Pärlemormoln 2Pärlemormoln 3Pärlemormoln 4

Read Full Post »

… när man har ont och mår lite risigt i största allmänhet. *ler* Idag har vi ett strålande vackert väder, nästan som vårväder med takdropp och värmande solstrålar. Hur härligt som helst när man varit utomhus… 🙂 Bara det gör att man mår mycket bättre!

Men den bästa medicinen, fastän det gör O N T, är att kravla sig upp på hästryggen och ta några lugna varv i ridhuset. Det var läääänge sedan sist, men attans vad härligt det är!!! 😛 Och när jag säger kravla sig upp så menar jag verkligen det också. Inga stilpoäng där inte – inte heller för avsittningen… (Uppdatering: Glömde att säga att herr Häst skötte sig exemplariskt idag och det bidde massor med pussar på mulen och gos i boxen efter ridningen idag. Även lite äppelgodis bjöd jag honom på. Morötterna var tyvärr slut… Och nu så hänger alla ridkläderna ute på balkongen – annars skulle älsklingen gå omkring och nysa och snörvla här hemma nu…)

TårtaNu ska jag alldeles strax gå och göra en tårta här eftersom älsklingen fyller år idag, och så ska jag röja undan lite i köket och vardagsrummet också utifall att vi får några tårtgäster framåt kvällningen.

Återkommer – kram

Read Full Post »