Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 1 januari, 2008

Såna är jag dålig på att ge (och hålla med för den delen…) – men jag har iaf bland annat lovat mig själv att bli bättre på att använda kameran under 2008. *S* EFIT t ex har det ju blivit lite hipp-som-happ med under 2007, men nu tar jag nya tag även där.

Det är ju en ny innehavare av just EFIT också, så jag byter logga Ny EFIT logga  i blogrollen nu också då.

Read Full Post »

Japp – vi har nu vinkat adjö till år 2007 och välkomnat år 2008! 😀

Här har det blitt ny design också dagen/året till ära – tog och stökade bort ”juldesignen” redan nu. *S* Har ju så lite jul här hemma iaf så lika bra att pynta om bloggen också… Får väl se om vi kan få till vår egen server så småningom också så att jag kan lägga över bloggen på den istället. Det vore skojigare eftersom man då kan göra om mer på egen hand.

Snö i fönsterOch jag är såååå glad just nu – det kommer små snöflingor glidande i luften här!!! Tänk om det kunde komma en rejäl ”snöduns” igen så att allt blir lika vitt och fint som det var kring jul… *suckar*

Återkommer – kram

Andra bloggar om: , , ,

Read Full Post »