Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 16 januari, 2008

Yesssss…

… äntligen har jag fått bredband på mitt jobb! *dansar runt av lycka* Det ska bli såååå skönt att kunna gå ut på nätet utan krångel med modemuppkoppling och en massa oljud när det piper och rasslar igång. Och tänk att kunna plocka upp info snabbt som krävs för att kunna sköta sitt jobb… Jisses, vad gött det ska bli! 😀

Jag kommer snart att kunna använda min arbetsdator som jag fick som arbetshjälpmedel fullt ut på jobbet nu. Det enda som fattas är en skrivare som jag kan koppla till den, men vi har en laserskrivare som vi har fått och den har USB-koppling så den ska jag alltså kunna koppla till min dator. Ska söka efter drivrutiner till den i morgon eftersom det saknas installationsskiva  (Gud vad skönt att kunna göra det på jobbet och slippa ta med grejorna hem för att kunna uppdatera saker och ting…) och se om det finns någon toner i den, så den ska jag nog få snurr på också inom kort.

Frågan är bara var jag ska få plats med alla grejorna…??? ❓

Kommer åter i morgon – kramelikram 

Read Full Post »