Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 30 maj, 2009

Idag har man verkligen kunnat njuta av ett härligt väder! Och kvällen är lika härlig den med! 😀 *ler brett trots värk* Har varit i stallet och pysslat både på förmiddagen och ikväll – riktigt skönt att få vara där när det är lugnt och rofyllt.

Älsklingen jobbar ikväll så jag är alldeles solokvist – ja förutom hund, katt, pippifåglarna och akvariefiskarna då… 😉

Sitter här nu i valet och kvalet om jag ska orka åka ner på byn igen och kika lite på cruisingen i den fortfarande 24-gradiga värmen – eller om jag bara ska vara hemma och inte göra någonting alls??!!? Jag gillar ju att kika på snygga bilar och jag hör ända hit upp hur det görs diverse burnouts (betyder alltså att endera har inte farbror ”Haffa” kommit ännu, eller så ser de mellan fingrarna innan klockan slagit 22) och väsnas där nere. *S* Hade ju iofs varit skoj att fota lite… Men jag har ju ff väldigt ont i kroppen, höften värker väldeliga och jag vet att jag får ställa bilen en bit bort och gå en bra bit för att kunna se något på ett bra sätt…

*funderar*

*funderar lite till*

Nepp – jag tror det får vara den här gången! Kanske, kanske man skulle ta sig i kragen och åka till Rättvik på Classic Car Week istället. Dit har jag inte varit ännu fastän det snart är 5 år sedan jag flyttade hit. 😉 Kanske vore på tiden nu då…

Fast jag är j-ligt godissugen och Statoil är ju öppet… Hmmm… Nepp – jag tar min kvällsdos av gurka istället här! Orkar inte slita fram sandaler och bil nu ju och dra på mig några anständiga klädplagg… *S*

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Read Full Post »

Wetter34…. och ännu mera sol! 😀 Vädret idag är strålande vackert med solsken från en klarblå himmel och härliga 24 grader ute just nu… *njuter för fullt* Grillat till middag och kall läsk i ett immigt glas – hur bra som helst!

Jag återkommer först till kvällen igen med lite mer om vad jag hittat på idag! Vi ses väl då hoppas jag! 😉

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Read Full Post »