Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 10 maj, 2009

… är ju såklart att man har nära till allting nere på byn. Nackdelen är ju att man får se en del som man kanske inte borde/vill se alla gånger… 😐

Har suttit här vid min dator och sett ett par som bråkat ute på parkeringen utanför vårt fönster. Mannen satte sig i bilen för att åka och kvinnan kom stormande ut och röck åt sig något som han hade framför sig. Sedan har de stått där och skrikit/gormat åt varann och kvinnan har gråtit massor samtidigt som de har pratat och pratat… Inte kan man sluta och kika på dem heller, för man ville ju såklart se hur det hela avlöpte.

Nu har de gått in igen – var för sig och mannen en stund efter kvinnan, så nu lär de väl fortsätta att bråka inne i sin lägenhet då. Men där är det iaf ingen som ser dem…

Read Full Post »

Blåsig söndag

Verkar som blåsten tar om igen här. *suckar* Gårdagen var väldigt blåsig också, men i morse när jag var i stallet så var det så gott som vindstilla. Trodde ju att det skulle hålla i sig – men icke sa nicke!

Idag tar jag det lugnt och försöker ladda för den kommande arbetsveckan. Ska till stallet om en stund här och mocka min box samt lunchfodra privathästarna. Sedan ska jag bara softa och njuta av söndagen tills det är dags för nattningen av privatstallet. 🙂

Vad gör du en dag som denna då?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Read Full Post »