Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 5 maj, 2009

Jajamensan – fick precis sms om att Dagens Eko och Mini kommer hit till oss och firar riktig dala-midsommar med oss! 😀

Ser verkligen fram emot detta besök! *ler brett* Ekot var ju här förra midsommaren med, men då var det bf (barnfritt) som gällde. Nu ska vi ordna lite trevliga Mini-aktiviteter istället och jag tror nog att en sak den lilla damen blir väldigt nöjd över är att få se EMD på midsommardagen när de spelar här på Udden. 😉

Nu är det lunchdags här och sedan jobb!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Read Full Post »

Det regnar och är grått idag igen här… *suckar* En sån här dag när man egentligen skulle vilja sitta och kura i soffhörnet insvept i en filt med en bra bok och en stor godispåse bredvid sig. 😉

Ja, ja – jag ska iaf  jobba som vanligt 13-17, men det blir dock ingen ridlektion för mig idag. 😦 Min häst är fortfarande halt. Syns inget i skritten, men när man börjar jobba honom i trav så kommer det allt eftersom. Hmmmm… skulle nog behöva åka in och få honom kollad kanske, men ska avvakta någon/några dagar till här eftersom han inte visar några som helst andra tecken på skada. Ingen svullnad, inga varma partier, ingenting konstigt alls… 😐

Ikväll ska jag bara ta det lugnt igen – ta hand om kroppen och få den att sluta bråka med mig. Vi hörs!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Read Full Post »